بازی فرمول یک 2022 | F1 2022

خرید بازی فرمول یک 2022 | F1 2022 استیم

پس از سفارش ، باید یوزر و پسورد اکانت استیم خود را برای پشتیبانی تلگرام یا واتس آپ یا اینستاگرام ارسال کنید

ادامه مطلبShow less
1,281,400 تومان بدون مالیات
قبل از ثبت سفارش بخوان !

سلام دوست خوبم

لطفا قبل از ثبت سفارش این نکات رو بخون



1 - نوع تحویل محصولی که خرید می کنی رو با دقت انتخاب کن

در تحویل به صورت خرید مستقیم روی اکانت : باید یوزر و پسورد اکانت خودت رو برای ما ارسال کنی ، از طریق تلگرام یا واتس آپ یا اینستاگرام .

در تحویل به صورت سی دی کی : کد محصول مورد نظرت بر اساس زمان تحویل داخل حساب کاربر سایت بخش سفارش های من یا سفارشات قابل مشاهده خواهد بود .

2 - زمان تحویل سفارشات با توجه به نوع محصول متفاوته ولی به صورت معمول شما بین 30 دقیقه تا 5 ساعت رو در نظر بگیر ، این زمان با پیگیری شما احتمالا کمتر خواهد بود .

3 - در انتخاب ریجن اکانت و ریجن محصولی که انتخاب می کنی دقت کن

4 - هر سوالی داشتی از پشتیبانی تلگرام یا واتس آپ بپرس

دوست داشتن
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
انتخاب پلتفرم
انتخاب نسخه
انتخاب ریجن
نوع تحویل
ای بابا ! انگار موجود نیست
محصولات مرتبط
توضیحات

خرید بازی فرمول یک F1 2022 استیم

بازی فرمول یک ( F1 ) یکی از محبوب ترین عناوین شبیه ساز مسابقات اتومبل رانی فرمول وان است . عنوانی که هر ساله نسخه از آن منتشر می شود و هر نسخه پیشرفت های فوق العاده ای را نسبت به نسخه قبلی تجربه می کنتد . در ادامه با بررسی اجمالی بازی  F1 2022 می پردازیم ، همراه ریلود گیم باشید .

خرید بازی فرمول 1 2022 استیم

کدمسترز با نبود داستان در این نسخه، تمرکز اصلی خود را روی My Career، My Team و بخش آنلاین گذاشته است. ابتدا به‌سراغ بررسی طراحی ماشین‌ها، عملکرد آن‌ها درکنار عملکرد پیست‌های بازی برویم و سپس به‌سراغ بررسی سایر محتویات F1 22 می‌رویم. اولین و مهم‌ترین فاکتور در بازی‌های ماشین‌سواری شبیه‌ساز، این است که عملکرد هر ماشین مطابق با مدل واقعی آن باشد. برای مثال، درحال حاضر ماشین تیم فراری بهترین عملکرد (از نظر Power Unit) را نسبت‌به سایر ماشین‌ها در این فصل از فرمول وان دارد. حال اگر تیم سازنده به این مورد توجهی نداشته باشد، بازی نمی‌تواند حس و حال واقع‌گرایانه را القا کند. در F1 22 ماشین‌ها از نظر طراحی دقیقا شبیه‌ساز مدل فصل جدید خود هستند و از نظر فیزیک و نحوه عملکرد در پیست مسابقه هم عملکرد خوبی دارند. البته که بعضی از ماشین‌ها هم‌اکنون آپدیت‌هایی را دریافت کرده‌اند و مدل‌های قرار گرفته، باتوجه‌به طراحی اول سال خود هستند و تیم سازنده می‌توانست آپدیت به‌روزتری از آن‌ها را ارائه دهد.

خرید بازی fi 2022 فرمول 1 کامپیوتر

هرکدام از ماشین‌های رد بول، فراری، مرسدس بنز، آلفا رومئو و سایر تیم‌ها ساختاری مخصوص‌به خود را دارند و با رانندگی آن‌ها به‌خوبی می‌توانید تفاوت را حس کنید. ازطرفی آسیب دیدن بخش‌های مختلف ماشین، به‌خوبی تاثیر خود را در بازی نشان می‌دهد و روی هندلینگ اتومبیل مورد نظر تاثیر می‌گذارد. موردی که کدمسترز سعی دارد نسخه به نسخه آن را به ایده‌آل جهانی خود نزدیک‌تر کند، طراحی پیست‌های سری F1 است. دراینجا پیست‌هایی نظیر اسپانیا، استرالیا و ابو ذبی دوبی طراحی بهتری نسبت‌به گذشته دارند و شاهد اضافه شدن آپدیت‌هایی که در واقعیت به پیست‌ها اضافه شده‌اند، هستیم.

خرید سی دی کی بازی f1 2022 pc

در جریان حالت My Career می‌توانید به‌عنوان یک راننده تازه‌کار وارد جهان F1 شده و با بزرگان این رشته رقابت کنید. البته که دراصل باید کار خود را از F2 شروع کرده و جواز حضور در فرمول وان را کسب کنید. درحالت My Career جدا از اینکه در نقش یک راننده قرار می‌گیرید، باید منابع تیم خود را هم مدیریت کرده و با توسعه اجزای مختلف ماشین تیم، آن را قوی‌تر کنید. مدیریت مناسب این بخش یکی از لازمه‌های موفقیت در طول فصل است، زیرا سایر تیم‌ها هم این کار را انجام خواهند داد.

طراحی مناسب ماشین‌های بازی و تفاوت Power Unit آن‌ها به‌خوبی تاثیر خود را در این حالت نشان می‌دهد.اگر می‌خواهید تجربه‌ای عمیق‌تر و تاحدی شبیه‌سازتر را نسبت به حالت My Career کسب کنید، حالت My Team بهترین گزینه برای شما است. اکثر محتویات My Team و My Career شبیه به یکدیگر است، اما در جریان My Team شما در نقش مدیر تیم قرار گرفته و وظایف مدیریتی بیشتری نسبت‌به قبل را برعهده می‌گیرید. دراینجا باید تیم تازه تأسیس خود را به‌عنوان یک رقیب اصلی به سایر تیم‌ها معرفی کنید و با عملکرد مناسب و کسب اسپانسرهای بیشتر و بهتر در جریان هر فصل، کسب درآمد داشته باشید.

خرید بازی فرمول وان کامپیوتر 2022

سیستم مورد نیاز بازی فرمول یک 2022 | F1 2022

Requires a 64-bit processor and operating

systemOS: Windows 10 64-bit (Version 1909) | For Ray Tracing or VR: Windows 10 64-bit (Version 2004)

Processor: Intel Core i3-2130 or AMD FX 4300 |For VR: Intel Core i5-9600k or AMD Ryzen 5 2600X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1050 Ti or AMD RX 470 | For Ray Tracing: GeForce RTX 2060 or Radeon RX 6700 XT | For VR: NVIDIA GTX 1660 Ti or AMD RX 590

DirectX: Version 12

Storage: 80 GB

گیم پلی بازی F1 2022

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BO000

مشخصات

نوع تحویل
خرید مستقیم روی اکانت
زمان تحویل
1 الی 5 ساعت
ریجن
به انتخاب شما
فعالسازی
توسط تیم ریلود گیم
نیاز به یوزر نیم و پسورد اکانت
دارد - از طریق پشتیبانی سایت و یا پیج اینستاگرام
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • میزان لذت بردن از بازی:
  • پشتیبانی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
مشاهدات اخیر
موردی یافت نشد

ورود / ثبت نام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم