بازی eFootball PES 2020

بازی eFOOTBALL PES 2020 رقیب سنتی و سر سخت بازی فیفا ( FIFA ) است . در نسخه جدید بازی پی اس شاهد تغییرات گسترده در تمامی بخش های آن هستیم و بدون شک این PES از تمام نسخه های سری شبیه سازی واقعی تری از یک فوتبال هیجان انگیز را به گیمرها ارائه کرده است .

ادامه مطلبShow less
0 تومان بدون مالیات
قبل از ثبت سفارش بخوان !

سلام دوست خوبم

لطفا قبل از ثبت سفارش این نکات رو بخون



1 - نوع تحویل محصولی که خرید می کنی رو با دقت انتخاب کن

در تحویل به صورت خرید مستقیم روی اکانت : باید یوزر و پسورد اکانت خودت رو برای ما ارسال کنی ، از طریق تلگرام یا واتس آپ یا اینستاگرام .

در تحویل به صورت سی دی کی : کد محصول مورد نظرت بر اساس زمان تحویل داخل حساب کاربر سایت بخش سفارش های من یا سفارشات قابل مشاهده خواهد بود .

2 - زمان تحویل سفارشات با توجه به نوع محصول متفاوته ولی به صورت معمول شما بین 30 دقیقه تا 5 ساعت رو در نظر بگیر ، این زمان با پیگیری شما احتمالا کمتر خواهد بود .

3 - در انتخاب ریجن اکانت و ریجن محصولی که انتخاب می کنی دقت کن

4 - هر سوالی داشتی از پشتیبانی تلگرام یا واتس آپ بپرس

دوست داشتن
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
ای بابا ! انگار موجود نیست
محصولات مرتبط
توضیحات

خرید بازی eFOOTBAL PES 2020 | پی اس 2020

بازی PES 2020 روند سیر تکاملی این سری محبوب و پر طرفدار را تکمیل تر کرده است ، بدون شک شبیه سازی که از یک رقابل و مسابقه فوتبالی در این نسخه ارائه شده است بسیار بهتر ، روانتر و واقعی گرایانه تر از تمام نسه های قبلی بازی PES است . تغییرات گسترده و عالی که در تمام بخش های بازی توسط شرکت کونامی ایجاد شده است بسیار به روند و پیشرفت بازی کمک کرده است و این نشانه خوبی است برای طرفداران پی ای اس . در ادامه با بررسی بازی PES 2020  همراه ریلود گیم باشید .

  

در زمین مسابقه هم PES 2020 تغییرات گسترده‌ای داشته که اکثر آن‌ها به بهتر شدن تجربه بازی کمک کرده‌اند. برای مثال، سرعت مسابقه نسبت به قسمت‌های پیش کاهش یافته. به عنوان کسی که چند سال اخیر گیم‌پلی فیفا را به PES ترجیح داده، راحت‌تر توانستم با PES جدید ارتباط برقرار کنم. اگر هنوز هم به گیم‌پلی سریع نسخه‌های گذشته عادت دارید می‌توانید با اعمال تغییراتی در منوی بازی، سرعت آن را افزایش دهید. البته پیشنهاد می‌کنم که حتما چند دستی را با همین سرعت استاندارد تجربه کنید. کاهش سرعت بازی باعث شده داشتن استراتژی و ریختن برنامه در دفاع و حمله کار آسان‌تری باشد و در نتیجه با بازی زیبا‌تری طرف باشیم. هنوز هم منوی بازی سادگی خود را حفظ کرده‌ اما شما می‌توانید تاکتیک‌های مشخصی را از قبل برنامه‌ریزی کنید که تیم‌تان در دقایق خاصی به آن شکل بازی خواهد کرد.

همچنین امکان شخصی سازی یک تاکتیک‌ هم وجود دارد و شما می‌توانید سیستم مورد علاقه خود در زمین بازی را پیاده کنید. انیمیشن‌های حرکت بازیکنان در زمین واقعا نرم و خوب از آب در آمده و همین باعث می‌شود که زدن دریبل‌های نمایشی کار لذت بخش‌تری نسبت به گذشته باشد. البته همزمان با تغییر انیمیشن‌ها، نحوه زدن دریبل در بازی‌ها هم تا حدودی دچار تغییر شده و مدت زمانی را باید برای یادگیری آن‌ها اختصاص دهید. سیستم کنترل دروازه‌بان هنگام زدن شوت هنوز مکانیک جالبی است و کنترل شما روی حرکت دادن بازیکنان به نقاط خاصی از زمین هم بیشتر از گذشته شده.

  



اگر برنامه‌های کونامی برای چند نسخه اخیر سری PES را به کوهنوردی تشبیه کنیم، می‌توان گفت که PES 2020 آن قدم‌های آخر این مسیر را هم طی کرده و به قله این کوه رسیده است. شرکت ژاپنی در این سال‌ها تلاش زیادی کرده تا بازی‌اش حالتی واقع‌گرایانه پیدا کند و دیگر از آن پاس‌های تخیلی که مستقیم از دفاع به حمله می‌رسیدند یا حتی دریبل‌زنی‌های عجیب و غیرقابل مهار بازیکنانی مثل آرین روبن در PES 13 خبری در نسخه‌های جدید نباشد و خب این تلاش‌ها در PES 2020 کاملا به اوج خودشان رسیده‌اند. چه وقتی که با یک تیم کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی (البته در درجه‌های سختی راحت بازی) و چه زمانی‌که با یک بازیکن واقعی روبه‌رو می‌شوید، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد سخت‌تر شدن رسیدن به گل در نسخه جدید است.

در PES 2020 برای اینکه بتوانید گلزنی کنید، درست مثل واقعیت باید برای تک تک پاس‌هایی که می‌دهید هدف و برنامه داشته باشید، از اشتباهاتی که تیم حریف انجام می‌دهد و فضا‌های خالی که در نتیجه این اشتباه‌ها ایجاد می‌شوند نهایت بهره را ببرید. به‌لطف طراحی طبیعی فیزیک بازیکنان، حتی موارد ریزی مثل زاویه درست بدنی آن‌ها حین ارسال یک پاس یا زدن شوت هم در دقت ضربه تأثیرگذار است. مثلا اگر بازیکن شما پشت به دروازه باشید و بخواهید سریع پاس دریافتی را در همین حالت شوت بزنید، به احتمال زیاد ضربه نهایی‌تان جایی در آغوش تماشاگران پیدا خواهد کرد یا حتی اگر در حالت نامتعادل با بازیکن‌تان پاس بدهید، احتمالا خراب شدن این پاس به مراتب بالاتر خواهد رفت.

این موارد حتی در دفاع هم کاملا روی بازی تأثیرگذار هستند و صحنه‌های زیادی پیش می‌آید که دفاع شما حتی با وجود اینکه در موقعیت خوبی است به‌خاطر عجله کردن شما در تکل‌زنی یا فریب خوردن‌تان از حریف و پیش‌بینی نکردن همه حرکات ممکنی که مهاجم می‌تواند انجام دهد، در پس گرفتن توپ ناکام می‌ماند؛ مخصوصا که در این نسخه سیستم دریبل‌زنی جدیدی به اسم Finess Dribble به بازی اضافه شده و با حرکت دادن استیک راست کنترلر، می‌توانید دریبل‌های خیلی ریزی بزنید که کمک زیادی به عبور از مدافعین مخصوصا در فضا‌های کوچک می‌کنند. این سیستم با اینکه شاید در اوایل خیلی تأثیرگذار به‌نظر نرسد اما پس از آنکه در قسمت تمرینی بازی کمی با کنترل‌های آن سر و کله بزنید می‌تواند کمک زیادی به‌تان در جریان بازی کند و پیاده‌سازی کنترل‌های آن هم بسیار کاربردی و در دسترس است.

  


کونامی این بار در مستر لیگ (Master League) بازی پی اس 2020 سعی کرده تا این عنوان را تبدیل به یک بازی شبیه ساز واقعی فوتبال کند. اگر قبلا (تا PES 2019) به راحتی بازیکنان حریف را جذب می کردید و هیچ رقیبی در بازار نقل و انتقالات نداشتید، در مستر لیگ (Master League) بازی eFootball PES 2020 باید خود را آماده یک چالش بزرگ آماده کنید. به طور مثال قیمت بازیکنان با واقعیت هیچ فرقی ندارد و یا اگر قصد خرید بازیکن کلیدی از رقیب خود دارید، باید پروسه ها و نشست های طولانی را با مدیران تیم حریف برگزار کنید تا شاید نتیجه گرفتید. از دیگر تغییرات و ویژگی های مهم اضافه شده به مستر لیگ بازی پی اس 2020 می توان به اضافه شدن مربی های معروف (مثل کرایوف و مارادونا) در این بخش و یا رختکن واقع گرایانه اشاره کرد.

حالا می‌توانید یکی از اسطوره‌های فوتبال را به عنوان مربی تیم انتخاب کنید. در حال حاضر ۱۸ گزینه مختلف در دسترس شما قرار دارد که اسامی شناخته شده‌ای مثل زیکو، روبرتو کارلوس، مارادونا و یوهان کرایوف در بین آن‌ها دیده می‌شود. بعد از انتخاب مربی، نوبت به گفتگو با مدیران ورزشی باشگاه می‌رسد. شما باید مشخص کنید که باشگاه در فصل جاری برای رسیدن به چه اهدافی تلاش می‌کند. برای مثال ممکن است مدیران باشگاه از شما درخواست قهرمان شدن در لیگ قهرمانان را داشته باشند و شما تیم را آماده انجام چنین هدف بزرگی ندانید. در مورد خبرنگاران هم این قضیه صدق می‌کند و آن‌ها طی فصل در مورد موضوعات مختلفی از خرید بازیکن جدید گرفته تا وضعیت تیم در جدول از شما به عنوان سرمربی سوال می‌پرسند. تمام این بخش‌های جدید تجربه مستر لیگ را کامل‌ و جذاب‌تر کرده‌اند

  


در PES 2020 شرایط آب و هوایی مختلف بهتر از همیشه به نظر می‌رسند و تاثیراتی که مثلا آب و هوای بارانی روی حتی گیم‌پلی بازی می‌گذارد و فرضا باعث سُر خوردن بازیکنان می‌شود ملموس‌تر از همیشه هستند. جدا از این چهره بازیکنانی که شبیه به واقعیت طراحی شده‌اند جزییات خیلی خوبی دارد اما در نقطه مقابل طراحی‌های بازیکنانی که با چهره‌های غیرواقعی به بازی اضافه شده‌اند خیلی چنگی به دل نمی‌زنند و به همین ترتیب PES کماکان از حیث انیمیشن‌های چهره هم دچار مشکل است و مثلا در شادی‌های پس از گل یا در جریان صحنه‌های سینمایی بخش مسترلیگ این ضعف به چشم می‌آید که البته برای یک بازی فوتبال، ایراد خاصی نیست و تاثیری در روند بازی ندارد مگر اینکه بیش از حد به بحث گرافیک حساس باشید. البته با وجود ضعف انیمیشن‌ها در این زمینه، انیمیشن‌های حرکتی بازیکنان واقعا عالی هستند و دریبل‌ها، انیمیشن‌های شوت زدن یا پاس دادن و کلا حرکات بازیکنان کاملا طبیعی و چشم‌نوازند. همچنین بازیکنان مطرحی اکثرا فیزیک و حرکاتی شبیه به واقعیت دارند که آن‌ها را در زمین فوتبال متمایز می‌کند.

تعداد ورزشگاه‌های بازی به شکل قابل مشاهده‌ای بیشتر شده و اکثر این ورزشگاه‌‌ها، مخصوصا استادیوم‌ تیم‌های معروف با دقت به جزییات و ریزه‌کاری بازسازی شده‌اند. تعداد تیم‌های لایسنس شده هم افزایش پیدا کرده و برای مثال سری آ ایتالیا به شکل رسمی در بازی حضور دارد. 

  

در نهایت می توان گفت ، PES 2020 یکی از بهترین نسخه‌های این مجموعه محسوب می‌شود که با گرافیک عالی و گیم‌پلی خوب خود می‌تواند برای ساعاتی طولانی شما را سرگرم کند. چه طرفدار قدیمی PES باشید و چه به عنوان یک کاربر فیفا بخواهید امسال شانسی به شبیه‌ساز فوتبال کونامی بدهید، PES 2020 قطعا ارزش امتحان کردن دارد. اگر هر ساله نسخه‌های جدید PES را تهیه می‌کنید یا به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای اتاق نشیمن خانه خود می‌گردید، PES 2020 یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود که چه در داخل زمین و چه در بیرون آن تغییرات زیادی کرده که آشنا شدن با آن‌ها، حالا حالاها سرگرم‌تان می‌کند.

منبع :  زومجی - ویجیاتو - ویرگول

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی PES 2020

OS : WINDOWS 7 64 BIT

CPU : Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350

RAM : 6 GB

VGA : Nvidia GTX 670/ AMD RX580

HDD : 45 GB

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BO0014

مشخصات

نوع تحویل
خرید مستقیم روی اکانت
زمان تحویل
1 الی 5 ساعت
زبان بازی
انگلیسی
محدودیت ها
بدون محدودیت
فعالسازی
توسط تیم ریلود گیم
نیاز به یوزر نیم و پسورد اکانت
دارد - از طریق پشتیبانی سایت و یا پیج اینستاگرام
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • میزان لذت بردن از بازی:
  • پشتیبانی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
مشاهدات اخیر
موردی یافت نشد

ورود / ثبت نام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم