بازی F1 2020

بازی F1 2020 یک شبیه ساز فوق العاده از مسابقات پر هیجان و سریع فرمول 1 است

ادامه مطلبShow less
0 تومان بدون مالیات
قبل از ثبت سفارش بخوان !

سلام دوست خوبم

لطفا قبل از ثبت سفارش این نکات رو بخون



1 - نوع تحویل محصولی که خرید می کنی رو با دقت انتخاب کن

در تحویل به صورت خرید مستقیم روی اکانت : باید یوزر و پسورد اکانت خودت رو برای ما ارسال کنی ، از طریق تلگرام یا واتس آپ یا اینستاگرام .

در تحویل به صورت سی دی کی : کد محصول مورد نظرت بر اساس زمان تحویل داخل حساب کاربر سایت بخش سفارش های من یا سفارشات قابل مشاهده خواهد بود .

2 - زمان تحویل سفارشات با توجه به نوع محصول متفاوته ولی به صورت معمول شما بین 30 دقیقه تا 5 ساعت رو در نظر بگیر ، این زمان با پیگیری شما احتمالا کمتر خواهد بود .

3 - در انتخاب ریجن اکانت و ریجن محصولی که انتخاب می کنی دقت کن

4 - هر سوالی داشتی از پشتیبانی تلگرام یا واتس آپ بپرس

دوست داشتن
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
ای بابا ! انگار موجود نیست
محصولات مرتبط
2,005,000 تومان
خرید دی ال سی Rise of the Angry Earth بازی NEW World استیم برای خرید این محصول داشتن اصل نیو ورلد الزامی است این محصول فقط DLC بازی نیو ورلد است و برای اجرای آن باید بازی New World را روی اکانت خود داشته باشید . برای...
توضیحات

خرید بازی فرمول یک F1 2020 استیم

جدیدترین نسخه از سری فرمول یک که با F1 بین طرفدارانش شناخته می شود، منتشر شده است. این نسخه هم همانند نسخه های قبلی شما را وارد مسابقات پر هیجان و سریع فرمول یک می کند. البته این نسخه بهبودهای فوق العاده ای در همه بخش ها به خصوص گرافیک بازی داشته است. در ادامه با بررسی بیشتر بازی فرمول 1 2020 همراه ریلود گیم باشید .

.

خرید بازی فرمول 1 2020    خرید بازی فرمول 1 جدید

.

بزرگ‌ترین تغییر F1 2020 حالت جدید My Team است؛ جایی که به خوبی می‌توان چالش‌های فراوان تیم‌های فرمول یک برای کسب موفقیت در این رشته‌ی ورزشی را تجربه کرد. در این حالت جدید گیمر به‌عنوان مالک و البته راننده‌ی یازدهمین تیم در مسابقات حضور خواهد داشت. کدمسترز در این نسخه‌ از بازی تلاش کرده است علاوه‌بر ارایه‌ی تجربه‌‌ای جذاب از رانندگی در فرمول یک، شرایط مدیریت تیم، بخش‌های مختلف، اختصاص مناسب بودجه، رقابت با سایر تیم‌ها خارج از پیست و مواجهه‌ی مناسب و حرفه‌ای با نشریات را نیز فراهم کند.

.

خرید بازی f1 2020    خرید بازی استیم فرمول 1 2020

.

پس از ورود رسمی به فرمول یک، در کات‌سینی جذاب ویل باکستن (Will Buxton) خبرنگار و گزارشگر رسمی مسابقات، مصاحبه‌ای با گیمر خواهد داشت و تیم جدید را به مخاطبان معرفی می‌کند. حالا به‌عنوان مدیر تیم باید بیش‌ازپیش در پاسخ به سؤال‌های نشریات دقت کنید. هر پاسخ می‌تواند تاثیری بر بخشی از تیم توسعه‌ی فنی بگذارد و در آینده‌ی بهبود‌های خودرو تاثیری محسوس داشته باشد.به‌عنوان مالک تیم، چالش‌های پیش‌رو به این نقطه ختم نمی‌شود و اکنون باید نیاز مالی بخش‌های مختلف مثل بازاریابی، تیم توسعه‌ی شاسی، آیروداینامیک، بدنه و دوام قطعات را تأمین کنید.

.

گیم‌پلی را به جرات می‌توان مهم‌ترین بخش بازی‌های ریسینگ و شبیه‌سازها دانست. خوشبختانه F1 2020 با وجود تغییرات اندک، اما در این زمینه نیز قدم مثبتی برداشته است. به‌صورت خلاصه بازی برای گیمر‌های آماتور و مبتدی ساده‌تر و برای افراد حرفه‌ای و با تجربه سخت‌تر شده است تا طیف بیشتری قادر به لذت بردن از بازی باشند. به‌لطف سیستم‌های کمکی جدید مثل Steering Assist، کنترل خودرو برای گیمرهای مبتدی از گذشته هم ساده‌تر شده است. در این حالت خودرو همواره میل به باقی ماندن در خطوط ریسینگ دارد که البته برخی مواقع مثل تلاش برای سبقت از خودروی پیش‌رو بسیار آزاردهنده می‌شوند. در صورت قرار دادن سیستم ترمزگیری کمکی در حالت High نیز می‌توان بدون استفاده از پدال ترمز مسابقات را به پایان رساند.

.

خرید بازی f1 2020  ریلود گیم    خرید f1 فرمول 1 بازی 2020 جدید

.

درکنار بخش جدید و جذاب My Team، حالت Driver Career نیز هنچنان در F1 2020 وجود دارد که تجربه‌ای مشابه با نمونه‌های پیشین بازی F1 را به ارمغان می‌آورد. در این حالت باید به‌عنوان یه راننده‌ای تازه‌کار فعالیت خود را از مسابقات F2 شروع کرده و پس از درخشش و کسب عناوین به مسابقات فرمول یک و تیم‌های بزرگ ملحق شوید. البته تفاوت بزرگ در این حالت و در مقایسه با F1 2020، امکان تجربه‌ی کامل مسابقات F2 است درحالی‌که پیش‌تر خلاصه‌ای از این رقابت‌ها را در سه گرندپری تجربه می‌کردید.

.

F1 2020 باتوجه‌به ماهیت شبیه‌سازی مسابقات فرمول یک، همواره فهرست بلند‌بالایی از انواع تنظیمات خودرو را در اختیار گیمرها قرار داده است. از تغییر زوایای چرخ‌ها، ارتفاع بال‌ها و باد لاستیک‌ها گرفته، تا تنظیم رفتار دیفرانسیل، نسبت سیستم ترمز و نیرو مورد نیاز پدال ترمز و رفتار سیستم تعلیق، همگی تنها بخشی از تنظیمات در دسترس است. این تنظیمات به‌حدی در پیست و شرایط آب‌و‌هوایی مختلف تأثیرگذار است که با جستجویی ساده در اینترنت می‌تواند فهرستی بلندبالا از تنظیمات هر خودرو برای هر پیست را جهت عملکردی بهتر در مسابقات آنلاین خواهید یافت.

.

خرید f1 2020 استیم ارزان    خرید استیم سی دی کی بازی f1 2020

.

منبع : زومجی

.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی فرمول 1 | F1 2020

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit Windows 10

Processor: Intel Core i3 2130 / AMD FX 4300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GT 640 / AMD HD 7750 (DirectX11 Graphics Card)

Storage: 80 GB

.

گیم پلی بازی F1 2020

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BO000

مشخصات

نوع تحویل
خرید مستقیم روی اکانت
زمان تحویل
1 الی 5 ساعت
ریجن
ریجن اکانت خود را انتخاب کنید
فعالسازی
توسط تیم ریلود گیم
نیاز به یوزر نیم و پسورد اکانت
دارد - از طریق پشتیبانی سایت و یا پیج اینستاگرام
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • میزان لذت بردن از بازی:
  • پشتیبانی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
مشاهدات اخیر
موردی یافت نشد

ورود / ثبت نام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم