بازی eFootball 2022

خرید بازی eFootball PES 2022 استیم

ادامه مطلبShow less
320,000 تومان بدون مالیات
قبل از ثبت سفارش بخوان !

سلام دوست خوبم

لطفا قبل از ثبت سفارش این نکات رو بخون



1 - نوع تحویل محصولی که خرید می کنی رو با دقت انتخاب کن

در تحویل به صورت خرید مستقیم روی اکانت : باید یوزر و پسورد اکانت خودت رو برای ما ارسال کنی ، از طریق تلگرام یا واتس آپ یا اینستاگرام .

در تحویل به صورت سی دی کی : کد محصول مورد نظرت بر اساس زمان تحویل داخل حساب کاربر سایت بخش سفارش های من یا سفارشات قابل مشاهده خواهد بود .

2 - زمان تحویل سفارشات با توجه به نوع محصول متفاوته ولی به صورت معمول شما بین 30 دقیقه تا 5 ساعت رو در نظر بگیر ، این زمان با پیگیری شما احتمالا کمتر خواهد بود .

3 - در انتخاب ریجن اکانت و ریجن محصولی که انتخاب می کنی دقت کن

4 - هر سوالی داشتی از پشتیبانی تلگرام یا واتس آپ بپرس

دوست داشتن
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
انتخاب نسخه
انتخاب ریجن
ای بابا ! انگار موجود نیست
محصولات مرتبط
2,005,000 تومان
خرید دی ال سی Rise of the Angry Earth بازی NEW World استیم برای خرید این محصول داشتن اصل نیو ورلد الزامی است این محصول فقط DLC بازی نیو ورلد است و برای اجرای آن باید بازی New World را روی اکانت خود داشته باشید . برای...
توضیحات

خرید بازی eFootball 2022 استیم

eFootball 2022 که قبلا با نام PES شناخته می شد قرار است به صورت رایگان در منتشر شود ولی ظاهرا قسمت هایی در بازی فقط با خرید Premium Player Pack برای شما باز خواهد شد . تغییرات بزرگ  کوچکی که برای نسخه جدید این سری به وجود امده است نوید یک عنوان جذاب مخصوصا از نظر گرافیکی را میدهد .

خرید بازی eFootball 2022

می‌دانستیم تغییرات بزرگی روی این شبیه‌ساز فوتبال اعمال خواهد شد. یکی از این تغییرات این است که حالا این بازی بر روی نسخه جدید موتور بازی‌سازی Unreal Engine ساخته شده که باعث می‌شود از هر زمان دیگری بهتر به نظر برسد و گیم پلی بهتری نیز داشته باشد. قرار است با انتشار بازی در اوایل پاییز آغاز شود؛ ویژگی‌هایی مانند بازی‌های داخلی (Local Match) و رقابت‌های آنلاین کراس پلی. گفتنی است که این بازی از یک تکنولوژی جدید تحت عنوان Motion Matching توسعه می‌یابد که منجر به طبیعی‌تر شدن انیمیشن بازیکنان در حین انجام حرکات مختلف می‌شود.

خرید بازی pes 2022

شرکت کونامی مدعی شده که برای هر طبیعی‌تر شدن روند بازی، روی هوش مصنوعی مدافعان بیش از قبل کار کرده است و از طرفی دیگر، با درج دریبل‌های واقع‌گرایانه در کنار انیمیشن‌های چشم‌نواز، تلاش کرده تا دریبل زدن و گل زدن را سخت‌تر از گذشته کند. حال با وجود این تغییرات، معلوم نیست که نبود برخی محتویات مانند تایپ‌هایی از دریبل‌ها و برخی انیمیشن‌ها، چگونه تجربه‌ای از بازی eFootball در روزهای آغازین انتشارش ارائه می‌دهد.

سی دی کی بازی eFootball 2022    بازی pes جدید eFootball 2022

هر چند که حالت‌های زیادی در دو شبیه‌ساز فوتبال محبوب یعنی فیفا و PES وجود دارد، اما بخش قابل توجهی از میزان فروش، یا بهتر است بگوییم بیش از نیمی از آمار فروش این بازی‌ها به دلیل وجود حالت‌های چند نفره و آنلاین آن‌ها است. از همین رو انتظار می‌رود تا سازندگان این دو بازی برای حالت‌های آنلاین سنگ تمام بگذارند. خوشبختانه شرکت ژاپنی Konami این بار با رویکرد متفاوتی وارد میدان رقابت با رقیب دیرینه‌ی خود یعنی فیفا و الکترونیک آرتز شده است. به گفته‌ی آن‌ها، بازی eFootball از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی خواهد کرد. به عبارتی دیگر، اگر شما این بازی را روی کنسول ایکس‌باکس خود خریداری کنید، می‌توانید با پلیرهای آن روی کنسول پلی‌استیشن نیز به رقابت بپردازید. از طرفی دیگر، به لطف وجود قابلیت Cross Generation یا همان میان نسلی، این امکان وجود دارد تا بین دو پلتفرم از نسل‌های مختلف، بتوانند به صورت آنلاین به رقابت با همدیگر بپردازند.

سیستم مورد نیاز بازی eFootball 2022 PES

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 - 64bit
Processor: Intel Core i5-2300, / AMD FX-4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 Ti / Radeon HD 7790
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB 

گیم پلی بازی eFootball 2022

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BO000

مشخصات

نوع تحویل
خرید مستقیم روی اکانت
زمان تحویل
1 الی 5 ساعت
ریجن
به انتخاب شما
فعالسازی
توسط تیم ریلود گیم
نیاز به یوزر نیم و پسورد اکانت
دارد - از طریق پشتیبانی سایت و یا پیج اینستاگرام
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • میزان لذت بردن از بازی:
  • پشتیبانی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
مشاهدات اخیر
موردی یافت نشد

ورود / ثبت نام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم