بازی Battlefield 2042

خرید بازی بتلفیلد 2024 | Battlefield 2042 روی استیم ، اپیک گیمز و اوریجین

ادامه مطلبShow less
2,791,000 تومان بدون مالیات
قبل از ثبت سفارش بخوان !

سلام دوست خوبم

لطفا قبل از ثبت سفارش این نکات رو بخون



1 - نوع تحویل محصولی که خرید می کنی رو با دقت انتخاب کن

در تحویل به صورت خرید مستقیم روی اکانت : باید یوزر و پسورد اکانت خودت رو برای ما ارسال کنی ، از طریق تلگرام یا واتس آپ یا اینستاگرام .

در تحویل به صورت سی دی کی : کد محصول مورد نظرت بر اساس زمان تحویل داخل حساب کاربر سایت بخش سفارش های من یا سفارشات قابل مشاهده خواهد بود .

2 - زمان تحویل سفارشات با توجه به نوع محصول متفاوته ولی به صورت معمول شما بین 30 دقیقه تا 5 ساعت رو در نظر بگیر ، این زمان با پیگیری شما احتمالا کمتر خواهد بود .

3 - در انتخاب ریجن اکانت و ریجن محصولی که انتخاب می کنی دقت کن

4 - هر سوالی داشتی از پشتیبانی تلگرام یا واتس آپ بپرس

دوست داشتن
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
انتخاب پلتفرم
انتخاب نسخه
انتخاب ریجن
نوع تحویل
موجوده ، همین الان سفارش بده
محصولات مرتبط
2,005,000 تومان
خرید دی ال سی Rise of the Angry Earth بازی NEW World استیم برای خرید این محصول داشتن اصل نیو ورلد الزامی است این محصول فقط DLC بازی نیو ورلد است و برای اجرای آن باید بازی New World را روی اکانت خود داشته باشید . برای...
خرید بازی EA SPORTS FC 24 | فیفا 24 از فروشگاه ریلود گیم خرید بازی EA SPORTS FC 24 | فیفا 24 از فروشگاه ریلود گیم
پیشنهاد ویژه مدت محدود
660,400 تومان 3,302,000 تومان
‎−80%
خرید بازی EA SPORTS FC 24 نسخه جدید بازی فیفا که تغییر نام داشته است . بازی EA FC 24 یا همان فیفا 24 خودمان با تغییرات فوق العاده جذاب بیش از همیشه ارزش خرید دارد .
توضیحات

خرید بازی بتلفیلد 2042 | Battlefield 2042 استیم، اوریجین و اپیک گیمز

بتلفیلد 2042 نام جدیدترین نسخه از سری محبوب Battlefield است که در سال ۲۰۴۲ میلادی جریان داشته و نبردی عظیم را به تصویر می‌کشد . بتلفیلد 2042 یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص است و روایت داستان در دل رقابت‌های چندنفره صورت می‌گیرد . در ادامه با بررسی بازی Battlefield 2042 همراه ریلود گیم باشید .

خرید بازی بتلفیلد 2042 استیم

سطح آب دریاها و اقیانوس‌ها به میزان قابل‌توجهی بالا آمده، کشورها در آستانه ورشکستگی مالی قرار گرفته و اوضاع اقتصادی بسیار اسفباری دارند، ائتلاف‌های سیاسی و نظامی یکی پس از دیگری از بین می‌روند و اتفاقات ناگوار هر روز مردم جهان را غافل‌گیر می‌کند. در نتیجه تغییرات آب هوایی، اولین طوفان نوع شش در سال ۲۰۳۳ میلادی رخ می‌دهد. با گذشت تنها چند ماه، بحران جهانی غذا به وجود آمده، میزان تولید سوخت کاهش یافته و دومین رکود بزرگ اقتصادی به تدریج بر تمام جهان سایه می‌افکند. با بدتر شدن اوضاع، کشور آلمان از هم پاشیده و اتحادیه اروپا به صورت رسمی پایان فعالیت‌های خود را اعلام می‌کند. رکورد بزرگ روی برخی از کشورها تاثیر زیاد و روی برخی دیگر هم تاثیر کمتری گذاشته است. ساکنان کشورهایی که بیشترین ضرر را متحمل شدند، مجبور می‌شوند خانه، شغل و زندگی خود را رها کرده، سوار کشتی‌های بی‌شمار شده و راهی سرزمین‌هایی شوند که امید همچنان در آن‌ها زنده است.از آن‌جایی که دیگر کشوری ندارند، توسط رسانه‌ها «مردمان بدون میهن» نامیده می‌شوند.

سی دی کی بازی بتلفیلد 2042    قیمت بازی بتلفیلد 2042    خرید بازی جدید بتلفیلد 2022

در جریان بازی Battlefield 2042 در شرایطی که جهان سعی دارد با چالش‌های کنونی کنار آمده و بار دیگر روی پاهای خود بایستد، ایالات متحده آمریکا و روسیه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا رقیب دیرینه را کنار زده و به تنها ابرقدرت جهان تبدیل شود. در همین حین، تعدادی از زباله‌های فضایی باعث رخ دادن سندروم کسلر (تجمع زباله‌های فضایی در مدارهای زمین، برخوردشان با یکدیگر و ادامه‌دار شدن این روند را سندروم کسلر می‌گویند) می‌شود. در نتیجه در این اتفاق، ۷۰ درصد ماهواره‌ها از کار افتاده و سقوط می‌کنند.

از کار افتادن ماهواره‌ها عواقب زیانباری برای مردم جهان به همراه دارد که برای مثال می‌توان به قطع انواع ارتباطات، برخورد هواپیماها با یکدیگر و افزایش شدید قیمت نفت، غلات و ذغال سنگ اشاره کرد. به عقیده برخی منابع غیررسمی، در جریان این اتفاقات بیش از ۱۰۰ هزار انسان جان خود را از دست می‌دهند. ایالات متحده آمریکا، روسیه را متهم می‌کند که در رخ دادن سندروم کسلر نقش داشته است. اتهام مشابهی هم از سوی دولتمردان روسیه مطرح می‌شود. در این میان، برخی از کارشناسان اعتقاد دارند اتفاقات اخیر احتمالا نتیجه اقدامات مردمان بدون میهن بوده که می‌خواهند شرایط را به نفع خود تغییر دهند. با ادامه‌دار شدن بدگمانی‌ها به مردمان بدون میهن، ارتش نظامی‌شان شکل می‌گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی قادر به دفاع از خود باشند.

خرید بازی بتلفیلد جدید استیم    خرید بازی آنلاین شوتر جدید استیم

طبق اطلاعاتی که در حال حاضر منتشر شده، جدیدترین نسخه بتلفیلد در زمان انتشار دارای سه مد خواهد بود که نام دو موردشان مشخص شده است: All-out War ،Hazard Zone و Portal. All-out War در واقع ترکیب دو مد محبوب Conquest و Breakthrough است. در این مد، کاربران در قالب دو تیم ۶۴ نفره وارد محیط می‌شوند. یک تیم، مهاجم و تیم دیگر مدافع است. تیم مهاجم باید مناطق را یکی پس از دیگری به تسلط خود درآورده و تا انتها پیش برود. در اینجا یک نکته بسیار مهم وجود دارد. بر خلاف گذشته، هر منطقه یک پرچم ندارد، بلکه از چند پرچم تشکیل شده که باید آن‌ها را تصاحب کرد. بدین ترتیب، اتخاذ استراتژی‌های درست و مناسب با شرایط اهمیت زیادی در این مد دارد. Hazard Zone، مدی توصیف شده که به واسطه یک گیم‌پلی سرتاسر هیجان و بهترین المان‌های سندباکس بتلفیلد، تجربه‌ای پراسترس و پرفشار را در کاربر ایجاد می‌کند. مد سوم هم یک نامه عاشقانه به طرفداران پروپاقرص بتلفیلد است؛ مدی که نبردهای غیرمنتظره را در خود جای داده است.

سومین مد، Portal نامگذاری شده است. این مد کاربرمحور بوده و به دارندگان بازی اجازه می‌دهد نقشه‌ها، شخصیت‌ها و تجهیزات نسخه‌های قدیمی مجموعه را با یکدیگر ترکیب کرد؛ برای مثال، یک فرد قادر است در نقشه Noshahr Canals بازی Battlefield 3 سربازان مدرن آمریکایی را مقابل سربازان آلمان نازی قرار دهد. کاربر همچنین می‌تواند مشخص کند نوع خاصی از سلاح‌ها یا وسائل نقلیه (مثلا تک تیرانداز/تانک‌ها) قابل استفاده نباشند. او حتی می‌تواند مکانیک‌های مختلف مانند دویدن یا دراز کشیدن روی زمین را بسته به سلیقه خود غیرفعال کند.

نقد بازی بتلفیلد 2042    بازی بتلفیلد 2042 جدید قیمت ارزان

نبردهایی که با ۱۲۸ کاربر انجام می‌گیرند. از همین رو، نقشه‌ها از وسعت بالایی برخودار بوده و هر کدام به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که برای درگیری مسلحانه مناسب هستند. در ضمن، نقشه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان استفاده از انواع مختلف وسیله نقلیه مهیا باشد. بتلفیلد 2042 در زمان انتشار دارای ۷ نقشه جدید خواهد بود ، ۶ نقشه دیگر را هم در خود جای داده که قدیمی بوده و تنها از طریق مد Portal در دسترس هستند.

شخصیت‌های بتلفیلد 2042 تحت عنوان متخصص (Specialist) شناخته شده و مانند آنچه در ایپکس لجندز یا رینبو سیکس سیج دیده شده، دارای  یک سرگذشت کوتاه و قابلیت‌های منحصربفرد هستند. بازی مزبور در زمان انتشار ۱۰ متخصص را خود در جای خواهد داد. سازندگان همچنین قصد دارند در طول هر سال چهار فصل برگزار کرده و با آغاز هر فصل شاهد اضافه شدن یک متخصص جدید خواهیم بود. بدین ترتیب، تعداد متخصص‌ها در انتهای سال نخست عرضه به رقم ۱۴ خواهد رسید. شخصیت‌های بتلفیلد در گذشته دارای محدودیت‌هایی بودند؛ برای مثال، تنها کلاس خاصی می‌توانستند از سلاح‌های تک تیرانداز در میدان نبرد بهره ببرند اما چنین محدودیتی در نسخه جدید وجود ندارد. کاربر می‌تواند تمامی سلاح‌های آنلاک شده را برای یک شخصیت انتخاب کند.

خرید بازی battlefield 2042 استیم    سی دی کی بازی battlefield 2042 استیم

منبع : سرگرمی

سیستم مورد نیاز بازی بتلفیلد 2042 | Battlefield 2042

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5 1600, Core i5 6600K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 560,Nvidia GeForce GTX 1050 Ti
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 100 GB

گیم پلی بازی بتلفیلد 2042 |  Battlefield 2042 Gameplay

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BO000

مشخصات

نوع تحویل
خرید مستقیم روی اکانت
زمان تحویل
1 الی 5 ساعت
ریجن
به انتخاب شما
فعالسازی
توسط تیم ریلود گیم
نیاز به یوزر نیم و پسورد اکانت
دارد - از طریق پشتیبانی سایت و یا پیج اینستاگرام
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • میزان لذت بردن از بازی:
  • پشتیبانی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
مشاهدات اخیر
موردی یافت نشد

ورود / ثبت نام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم