بازی Cyberpunk 2077

خرید بازی Cyberpunk 2077 | شاید بتوان به جرعت گفت بازی سایبرپانک 2077 یک نقطه عطف در دنیای بازی های رایانه ای به خصوص در سبک نقش آفرینی است . در ادامه همراه ما باشید .

ادامه مطلبShow less
2,275,000 تومان بدون مالیات
قبل از ثبت سفارش بخوان !

سلام دوست خوبم

لطفا قبل از ثبت سفارش این نکات رو بخون



1 - نوع تحویل محصولی که خرید می کنی رو با دقت انتخاب کن

در تحویل به صورت خرید مستقیم روی اکانت : باید یوزر و پسورد اکانت خودت رو برای ما ارسال کنی ، از طریق تلگرام یا واتس آپ یا اینستاگرام .

در تحویل به صورت سی دی کی : کد محصول مورد نظرت بر اساس زمان تحویل داخل حساب کاربر سایت بخش سفارش های من یا سفارشات قابل مشاهده خواهد بود .

2 - زمان تحویل سفارشات با توجه به نوع محصول متفاوته ولی به صورت معمول شما بین 30 دقیقه تا 5 ساعت رو در نظر بگیر ، این زمان با پیگیری شما احتمالا کمتر خواهد بود .

3 - در انتخاب ریجن اکانت و ریجن محصولی که انتخاب می کنی دقت کن

4 - هر سوالی داشتی از پشتیبانی تلگرام یا واتس آپ بپرس

دوست داشتن
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
انتخاب پلتفرم
انتخاب نسخه
انتخاب ریجن
نوع تحویل
موجوده ، همین الان سفارش بده
محصولات مرتبط
2,005,000 تومان
خرید دی ال سی Rise of the Angry Earth بازی NEW World استیم برای خرید این محصول داشتن اصل نیو ورلد الزامی است این محصول فقط DLC بازی نیو ورلد است و برای اجرای آن باید بازی New World را روی اکانت خود داشته باشید . برای...
توضیحات

خرید بازی Cyberpunk 2077 | سایبرپانک 2077 استیم

بازی Cyberpunk 2077 | سایبرپانک 2077 الهام گرفته از یک بازی نقش آفرینی به نام Cyberpunk 2020 است که حدودا 30 سال از عرضه آن می گذرد . شرکت  سی دی پراجکت رد یک پروژه بسیار وسیع و بزرگ را در دست دارد که نشانه جاه‌طلب و البته قدرت مدیریت آنها است . در این بازی همراه با شخصیتی به نام V در شهر نایت‌سیتی، جایی بین لس‌آنجلس و سن‌فرانسیسکو برای کسب پول دست به کارهای مختلفی میزنید و این آغاز یک نقش آفرینی فوق العاده است .در ادامه با نگاهی کوتاه به بازی سایبرپانک 2077 همراه ریلود گیم باشید .

خرید بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 | ریلودگیم خرید بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 | ریلودگیم

در سال ۲۰۷۷ و در جهانی غرق در تکنولوژی، شما در نقش کاراکتری به نام V قرار خواهید گرفت. شخصی خانه به دوش که از هر فرصتی برای پول درآوردن استفاده می‌کند و در شهر شلوغ نایت‌سیتی، جایی بین لس‌آنجلس و سن‌فرانسیسکو، مشغول گذران زندگی است. شما با قبول کردن خرده‌کارهایی از سوی افراد مختلف پول به‌دست می‌آورید و ضمن صاف کردن بدهی‌هایتان نسبت به افراد خطرناک شهر، به دنبال خرید تجهیزات ویژه سایبری نیز خواهید بود تا هرچه بیشتر در بطن این جهان دیوانه‌وار و تکنولوژیک فرو بروید. شهری که هر بخش آن تحت کنترل ابرسازمان‌های مختلفی قرار دارد که شدیدا برای به‌دست آوردن قدرت بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.


برخلاف آثار قبلی موفق‌ترین استودیو لهستانی، در Cyberpunk 2077 قهرمان بازی همان کسی خواهد بود که شما دوست دارید باشد. در ابتدای بازی شما این توانایی را دارید که پروتاگونیست دلخواه خود را بسازید و در این بخش به موارد مختلفی چون تغییر جنسیت، تغییر برخی شاخصه‌های اصلی و جالب‌تر از همه انتخاب یک سرگذشت و پس‌زمینه برای گذشته کاراکتر خود دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، قادر به ارتقا برخی از ویژگی‌های کلیدی شخصیت اصلی بازی پیش از شروع کار نیز هستید. دنیای جهان‌باز سایبرپانک 2077 که با نام نایت‌سیتی شناخته می‌شود، لبریز از لوکیشن‌های محلی و کوچه و پس‌کوچه‌های مختلف است که به چند منطقه مختلف تقسیم می‌شود و در هر بخش شاهد دشمنان و گروه‌های متفاوتی هستیم. بر اساس ادعای سازندگان، بازی بدون هیچ لودینگی، این اجازه را به شما می‌دهد که آزادانه درون شهر بچرخید و بخش‌های مختلف آن را با خودرو یا به‌صورت پیاده بگردید. از تیراندازی در بزرگراه‌های درون خودروهای پرسرعت بگیرید تا خیابان‌ها و کوچه‌های متراکم بازی که خطرناک‌ترین نقاط شهر محسوب می‌شوند.

خرید بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 | ریلودگیم خرید بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 | ریلودگیم

داستان‌هایی که در سبک سایبرپانک نوشته می‌شوند، برخلاف بسیاری از نوشته‌های علمی تخیلی، آینده‌ای نزدیک را به تصویر می‌کشند؛ آینده‌ای که قابل لمس است. در ادبیات سایبرپانک خبری از اکشتافات فضایی و سیارات مختلف نیست، بلکه موضوع‌هایی در آن مطرح می‌شوند که اتفاقا در دنیای امروز ما ارتباط برقرار کردن با آن‌ها بسیار راحت است. ادبیات سایبرپانک دنیای زیبایی ندارد و در واقع معمولا یک ویران‌شهر یا همان دیستوپیا را به تصویر می‌کشد. یکی از عناصر اصلی این گونه‌ی ادبی، از بین رفتن دولت‌ها و سلطه‌ی شرکت‌های بسیار بزرگ روی همه‌ی بخش‌های جامعه است.
فاصله‌ی طبقاتی بسیار زیاد هم یکی دیگر از عناصر اصلی قصه‌های سایبرپانک است؛ طوری که برای مثال محل زندگی افراد یا برج‌های گران‌قیمت و بزرگ است یا اتاق‌هایی درب و داغان و بسیار کوچک که حتی اسم خانه هم نمی‌توان رویشان گذاشت.

درگیری مسلحانه‌ای که میان شما و گروهی از گنگسترهایی که در حال اخاذی از بازارسیاه هستند رخ می‌دهد، باعث می‌شود تا اوضاع خیلی سریع به هم بریزد. اکشن‌های بازی با کاور گرفتن‌های متعدد V برای اینکه بتواند دست بالا را داشته باشد و دشمنان را از پای دربیاورد، بسیار گیرا و تاثیرگذار به نظر می‌رسند. ضمن اینکه در این درگیری‌ها شاهد تخریب‌پذیری دیوارها و برخی دیگر از اشیای موجود در محیط بازی نیز بودیم. با توجه به اینکه با یک اثر نقش‌آفرینی روبرو هستیم، میزان صدماتی که هر یک از دشمنان دریافت می‌کنند، بالای سرشان به نمایش درمی‌آید و با توجه به سلاح‌هایی که در اختیار دارید، مقدار این صدمات متفاوت خواهد بود. بعد از اینکه گنگسترها از سر راه برداشته شدند، وی و جکی هدف خود را به جای مشخصی منتقل می‌کنند تا منتظر ماشینی از سوی تیم تا دندان مسلح تاروما باشد که در خدمت مولتی‌میلیاردرهای شهر نایت‌سیتی هستند.

خرید بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 | ریلودگیم خرید بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 | ریلودگیم


سایبرپانک 2077 از یک سیستم انتخاب دیالوگ پیچیده بهره می‌برد که هر یکی از گزینه‌های آن می‌تواند پیامدهای مختلفی را به دنبال داشته باشد. در جریان انتخاب دیالوگ‌ها شما در حقیقت جنبه‌های مختلف شخصیت خود را نشان می‌دهید. برای مثال شما می‌توانید کنجکاو جلوه کنید یا خود را با ابهت نشان دهید یا اینکه با دروغ گفتن به هرقیمتی که شده ماجرا را به سمتی بکشانید که خودتان دوست دارید. با این وجود، برخی کاراکترها هم وجود دارند که با استفاده از قابلیت‌های خود می‌توانند شرایط را به ضرر شما تغییر دهند. در جریان یکی از گفتگوهایی که البته بازیکن به کلی می‌توانست از آن عبور کند، شخصیت وی را می‌بینیم که توسط یکی از مامورین کمپانی میلی‌کورپ دستگیر شده و ذهن V هم توسط یکی از افراد این سازمان هک شده است. در چنین شرایطی و با توجه به اینکه طرف مقابل می‌تواند راست یا دروغ بودن حرف‌های شما را متوجه شود، انتخاب دیالوگ‌ها حساسیت بسیار بالایی پیدا می‌کند. پس از اینکه V توانست با دیالوگ‌هایی مسالمت‌آمیز از دست افراد این سازمان خلاص شود، به سمت گروهی دیگر از گنگسترهای بازی به نام Maelstorm می‌رود که به شدت پیشرفته هستند و ظاهری شبیه به غول‌های نئونی دارند.

استفاده از انسان‌های تکامل‌یافته از طریق ابزارهای سایبری، یکی از پایه‌های اساسی بازی به شمار می‌رود که به خوبی نقش مهم تکنولوژی را در افراد جامعه و همچنین روند پیشرفت کاراکتر اصلی به نمایش می‌گذارد. در سایبرپانک 2077 بسیاری از مکانیزم‌های اساسی و آشنای سبک نقش‌آفرینی مثل ارتقا سطح، به‌دست آوردن مهارت‌های جدید و جستجوی محیط برای یافتن آیتم‌های به درد بخور، به کار گرفته شده است، اما این موارد عملکرد چندان موثری در پیشرفت بازیکن ندارند. بازی کلاس‌های مختلفی دارد ولی شما کلاس‌ها را انتخاب نمی‌کنید، بلکه در مواقعی که اجازه تجهیز کاراکتر خود را دارید، می‌توانید ارتقای موردنظر را در راستای کلاس موردعلاقه خود انجام دهید. برای مثال شما می‌توانید تجهیزاتی را انتخاب کنید که به افزایش اعتبار خیابانی شما که با نام Street Cred در بازی شناخته می‌شود، کمک کند. این اعتبار باعث می‌شود تا برخی از مکان‌های شهر برای شما باز شود. برای اعمال این ارتقاهای سایبری روی V باید به RipperDoc مراجعه کنید و قطعات جدیدی با انتخاب خودتان بخرید.

خرید بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 | ریلودگیم خرید بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 | ریلودگیم

سایبرپانک ۲۰۷۷ یک نقش‌آفرینی اول شخص است. برخلاف مجموعه بازی‌های ویچر، محیط مقابل‌مان یک دشت بزرگ و سلاحی هم که به دست گرفته‌ایم یک شمشیر نیست. بلکه در این بازی با راهروهای باریک، خانه‌های کوچک در برج‌های بزرگ و سلاح‌های گرم طرف هستیم. این موضوع، در کنار تمایل سازندگان بازی به ساخت یک نقش‌آفرینی که غرق آن می‌شوید، منجر به انتخاب زاویه‌ی دوربین اول شخص برای سایبرپانک ۲۰۷۷ شده است؛ تصمیمی که با توجه به حجم جزییات محیط و ساختار بازی، بسیار عاقلانه به نظر می‌رسد. بازی سیستمی جدید برای چگونگی تعامل با دنیای بازی و شخصیت‌های داخل آن دارد؛ سیستمی که حول زاویه‌ی دید اول شخص طراحی شده است. سایبرپانک ۲۰۷۷ حتی برای لحظه‌ای کنترل را از شما نمی‌گیرد و در همه حال، چه در مبارزات و چه در دیالوگ‌ها، می‌توانید مستقیما با عناصر مختلفی تعامل داشته باشید. تا به امروز عادت کرده بودیم وقتی در یک نقش‌آفرینی مکالمه با شخصی را شروع می‌کنیم، اساسا دسته را به زمین بگذاریم، ولی به هنگام بازی کردن سایبرپانک ۲۰۷۷ همه چیز همیشه در حال حرکت و جریان است.

خرید بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 | ریلودگیم خرید بازی سایبرپانک Cyberpunk 2077 | ریلودگیم

منبع : دیجی کالا - زومجی

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Cyberpunk 2077

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or 10
Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon RX 470
DirectX: Version 12
Storage: 70 G

گیم‌ پلی بازی Cyberpunk 2077

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BO0010

مشخصات

نوع تحویل
خرید مستقیم روی اکانت
زمان تحویل
1 الی 5 ساعت
فعالسازی
توسط تیم ریلود گیم
نیاز به یوزر نیم و پسورد اکانت
دارد - از طریق پشتیبانی سایت و یا پیج اینستاگرام
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • میزان لذت بردن از بازی:
  • پشتیبانی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
گیم پلی بازی
مشاهدات اخیر
موردی یافت نشد

ورود / ثبت نام

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم